ثبت شرکت در عمان که به عنوان سلطان نشین عمان نیز شناخته می شود، یک مرکز تجاری رو به رشد استراتژیک است. این کشور یکی از کشورهای در حال رشد شورای همکاری خلیج فارس است که همچنین محل تثبیت مهاجران خارجی با فرصت های تجاری بسیار است. دولت عمان به طور مستمر به سمت توسعه کشور پیش رفته است و اقدامات متعددی را برای آسایش مهاجران خارجی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی بیشتر آغاز کرده است. اگر قصد دارید کسب و کار خود را در سطح بین المللی متنوع کنید، عمان مکانی است که می توانید روی آن حساب کنید. ما به شما یک مرور کلی می دهیم که چرا عمان را به عنوان یک مکان سرمایه گذاری انتخاب کنید. بیایید با ساختار کسب و کار متفاوتی که می توان ترکیب کرد شروع کنیم.

چرا یک کسب و کار در عمان راه اندازی کنیم؟

عمان تحولی خارق العاده در ساختار اجتماعی و اقتصادی عمان ایجاد کرده است. از این رو تقاضای ثبت شرکت برای شهروندان غیر عمانی افزایش چشمگیری داشته است. درآمدهای هنگفتی از تولید نفت دریافت می کند که اقتصاد را تقویت می کند. در حال حاضر تنوع بخشی به اولویت دولت است و تاکید عمده بر گردشگری است که منبع اصلی درآمد است. جدای از این، عمان چندین منطقه آزاد را برای افزایش تجارت بین‌المللی به این کشور و تنوع بخشیدن به اقتصاد، فراتر از صنعت نفت ایجاد کرده است. مناطق آزاد تجاری در منطقه المزونه، صحار، صلاله و دوقم واقع شده است. صنایع مجاز به فعالیت در مناطق آزاد تجاری شامل تولید، واردات و صادرات، انبارداری و ذخیره سازی و مونتاژ و ساخت است.

مزایای راه اندازی کسب و کار در عمان

ثبت شرکت در عمان می تواند شرایط مختلفی داشته باشد. این به نوع شرکت شما بستگی دارد. به طور کلی این شرایط به شکل زیر می باشد.

انجام تجارت در اقتصاد عمان فرصت خوبی برای مهاجران خارجی است. دلایل مختلفی برای راه اندازی کسب و کار در عمان وجود دارد. زمین مزایای زیر را به همراه دارد:

چگونه در عمان کسب و کار راه اندازی کنیم؟

داشتن یک کمپانی یا کارتل در مسقط پایتخت عمان می تواند تحول زیادی در کسب و کار هر ایرانی به وجود بیاورد. درست مانند سایر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، فرآیند ثبت شرکت عمان مستلزم مشارکت چند مرحله است که باید بر این اساس پاک شود. قبل از اینکه به سمت فرآیند انضمامی حرکت کنیم، بیایید نگاهی به الزامات اساسی که به نظر می رسد ضروری است بیندازیم.


فرآیند ثبت شرکت عمان

ثبت شرکت در عمان فرآیندی است که در آن یک پلت فرم فیزیکی به نهاد تجاری داده می شود. برای شروع فرآیند، مراحل خاصی وجود دارد که باید بر اساس آن دنبال شود. در زیر مراحل مربوط به ثبت نام و همچنین فرآیند پس از ثبت نام ذکر شده است که باید پس از تصمیم به افتتاح شرکت در عمان دنبال کنید.

2 پاسخ

  1. سلام. لطفاً هزینه ثبت شرکت در عمان را اعلام بفرمایید.

  2. با سلام ، لطفا بفرمایید در صورت خرید ملک در عمان آیا میشود آدرس شرکت همان آدرس محل سکونت باشد .
    و مورد بعدی پس اجازه کار در عمان ، برای کارهای تولیدی و صنعتی آیا حمایتی از طرف دولت هست یا خیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *