سایت اداره ثبت تغییرات شرکت ها با آدرس irsherkat.ssaa.ir می تواند به صورت فعال در شرکت های تجاری و موسسات غیر تجاری مانند ایجاد یا تغییر شرکت ها ارائه دهد.

ثبت تغییرات شرکت به شما این امکان را می دهد تا در سازمان ثبت اسناد کشور ایران اقدام به تغییرات مورد نظر کنید. بعد از مدتی که از ثبت شرکت می گذرد، در سازمان مورد نظر این موضوع احساس می شود که نیاز به تغییراتی مانند تغییر آدرس شرکت، افزایش و کاهش سرمایه و یا تغییر در نفرات هئیت مدیره شرکت لازم است.
پس شما به فکر تغییرات شرکت می افتید و باید صورتجلسه تغییرات شرکت را در سایت اداره ثبت پر کنید.
قصد از تغییرات شرکت ها، کلیه تغییرات و تصمیمات شرکت است که طی مجمع عمومی عادی یا مجمع عمومی فوق العاده یا در جلسات هیأت مدیره بنا به ضرورت هایی صورت می گیرد.

تغییرات شرکت ها


مدیران یا سهام داران شرکت ثبت شده ممکن است بعد از ثبت هر شرکت یا موسسه تصمیم به تغییرات شرکت در اساسنامه یا موارد دیگر بگیرند که ساده ترین آن تغییر افزایش سرمایه شرکت می باشد.
بابت هر نوع تغییری در شرکت باید صورتجلسه ای تنظیم شود که درخواست این تصمیم را صاحبان شرکت ثبت نمایند و برای انجام این تصمیم به اداره ثبت شرکت ها اعلام نمایند تا این تغییرات ثبت و به کلیه افراد حقیقی و حقوقی مرتبط با آن سازمان اطلاع دهند.
جهت انجام هر تغییری در شرکت باید ابتدا هزینه تغییرات شرکت واریز شود و بعد صورتجلسه ای تنظیم شود که تغییرات مورد نظر را در خود مشخص کند و بدون هیچ گونه اشتباهی برای اداره ثبت شرکتها ارسال شود.

بعد از گرفتن تایید از اداره ثبت شرکت ها درباره تحولات اعلام شده، باید تصمیمات مورد نظر را در روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار جهت اطلاع رسانی سهام داران که همان افراد حقیقی و حقوقی هستند آگهی کنید.
تنظیم صورتجلسه تغییرات از مواردی است که نباید هیچ اشتباهی در آن داشته باشید چون باعث رد صورتجلسات و یا انجام تغییرات اشتباه برای شرکت می شود.

ثبت تغییرات شرکت به صورت فوری - vosoq.ir

ثبت تغییر آدرس شرکت

ثبت تغییر آدرس شرکت، تغییرات آدرس شرکت را از زمانی که شرکت در اداره ثبت شرکتها قرار دارد منعکس می کند.

اگر تغییر آدرس ارسالی در سامانه ثبت اسناد ایران انجام شود، رکورد را برای شما به روز خواهیم کرد. در صورتی که تغییری از طریق سازمان اسناد رسمی قوه قضائیه انجام نشود و یا در روزنامه رسمی آگهی نشود، مورد تایید رسمی نیست.

تغییر آدرس باید در صورتجلسه تغییر آدرس شرکت سهامی خاص یا شرکت مسئولیت محدود تنظیم شود.

تمدید اعضای هیت مدیره و بازرسین شرکت

تعیین سمت اعضای هیت مدیره

تعیین حق امضا هیت مدیره شرکت

افزایش سرمایه شرکت

کاهش سرمایه شرکت

ورود و خروج اعضا سهام داران شرکت

صورتجلسه انحلال شرکت

صورتجلسه تاسیس شعبه شرکت

نقل و انتقال سهام شرکت

تعیین سهم الشرکه

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *