شرکت دانش بنیان به مجموعه‌ای که به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در آخر تجاری سازی نتایج تحقیقات و توسعه در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شود. هدف اصلی آن تجاری سازی یافته های ‌پژوهشی، افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها و واحدهای ‌پژوهشی است.

کارکنان شرکت های دانش بنیان معمولا دارای تحصیلات آکادمیک هستند. الزامی نیست، اما به عنوان شاخصی از توانایی های نظری و تحلیلی و تسهیل کننده آنها تلقی می شود. آموزش همچنین مشروعیت بخشیدن به وضعیت کارشناسی و هزینه های بالا است. کار در شرکت های دانش بر اساس مهارت های فکری کارکنان است و وظایف معمولی نیست. مهارت ترکیب دانش های مختلف مورد نیاز است.

شرکت دانش بنیان با آدرس vosoq.ir می تواند به صورت فعال در خدمت شرکت های مسئولیت محدود و سهامی خاص برای تاسیس و فعالیت شرکتهای دانش بنیان قرار گیرد.

شرکت دانش بنیان چیست؟

به طور کلی به شرکت که از لحاظ فنی معیارهای مورد نظر آیین نامه ارزیابی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری ایران را دارا باشد، دانش بنیان گفته می شود.

ایجاد شرکت دانش بنیان، امتیازات و مزایای بسیاری در راستای گسترش تولیدات دانش بنیان و توسعه محصولات و خدمات شرکت در پی خواهد داشت.

شرکت دانش بنیان یک نسخه منحصر به فرد در مورد تسلط بر نوآوری های تجاری است. شرکت‌های پیشرو در صنعت اسرار و درس‌های رهبری انتقال، اهمیت تعامل با مشتری و قدرت نوآوری بازار را آشکار می‌کنند. با تکیه بر موفقیت در بازار های جهانی، این شرکت شماست که به طور گسترده مفهوم شرکت دانش و نوآوری تجاری را توسعه می دهد. شرکت دانش بنیان، عنصر حیاتی استراتژی ها و پویایی های سازمانی را شناسایی می کند که بی وقفه تمام بخش های شرکت را به سمت نوآوری های موفقیت آمیز سوق می دهد.

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *